зошит з української мови для 3 класу

зошит з української мови для 3 класу

Будуємо діалоги урок 2 слухаємо й читаємо текст, засвоюємо форми звертання урок 3 як виникло письмо. Правила писемного мовлення урок 4 читаємо, вправляємося в письмі українською мовою урок 5 вправляємося в письмі. Уживаємо велику букву під час письма урок 9 вивчаємо голосні звуки, склад, наголос. Позначаємо голосні звуки буквами урок 10 вивчаємо звукове значення букв я, ю, є, ї, аналізуємо, читаємо й пишемо урок 11 вивчаємо приголосні звуки.

Читаємо, удосконалюємо вимову, пишемо урок 12 вивчаємо тверді й м’які приголосні звуки.

Будуємо діалог урок 24 читаємо, міркуємо, вимовляємо й пишемо слова з апострофом урок 25 вимовляємо й пишемо слова зі сполученнями б’я, в’я, м’я, п’я урок 26 розвиваємо правописні й мовленнєві вміння. Складаємо розповідь за змістом малюнка перевірка знань з мови за розділом «усне й писемне мовлення. Спостерігаємо за прямим і переносним значенням слів перевірка знань з мови за розділом «слово.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контрольна робота займенник тести 6 клас з відповідями

набір букв українського алфавіту

контрольні роботи з української мови 9 клас з відповідями