друга ріка я люблю її волосся

друга ріка я люблю її волосся

Журналісти сайту 24 відібрали 10 україномовних хітів, які створювались років 10 - 20 років тому, проте не втратили своєї популярності, та 10 тих, які музиканти творять сьогодні. Після чого сингл одразу здобув ротації на 25 радіостанціях україни, а однойменний відеокліп довгий час займав чільні позиції в хіт - парадах українських телеканалів. Унікальність культових гранджових альтернативщиків із димної суміші полягає в тому, що вони повернулися до технології стерео - запису, з якої починався рок. Однойменний хіт з цього альбому одразу припав до серця тисячам прихильникам саме завдяки тому, що звук не вилизаний, а навпаки – складається враження живого виступу.

Світ без тебе може бути, тільки я ніяк день без тебе може бути, ніч без тебе жах о, дай тобою все відчути, як в останній раз я візьму тебе з собою, бо не сходять без тебе сонце і зорі. Дахабраха використовує українські народні пісні, що записані учасниками гурту та їх колегами - фольклористами у фольклорних експедиціях у різних регіонах україни.

Zapaska створюють щільне музичне полотно зі звуків традиційних музичних інструментів – гітари, дворядного баяна, рабаби, калімби, усних гармонік, дудука, а також вокалізмів, драм - машини та ефекторних процесорів. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “спецпроєкт“, “партнерський матеріал“, “експерт“, “позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv. інтернет - виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу.

Завтра прийде до кімнати твоїх друзів не багато вип`єте холодного вина хтось принесе білі айстри скаже хтось життя прекрасне так життя прекрасне а вона. Приспів а вона а вона сидітиме сумна буде пити не п’яніти від дешевого вина я співатиму для неї аж бринітиме кришталь та хіба зуміє голос подолати цю печаль. Приспів лиш вона лиш вона сидітиме сумна буде пити не п’яніти від дешевого вина моя дівчинко печальна моя доле золота я продовжує кричати ніч безмежна і пуста. Приспів лиш вона лиш вона сидітиме сумна буде пити не п’яніти від дешевого вина моя дівчинко печальна моя доле золота я продовжує кричати ніч безмежна і пуста я продовжує кричати ніч безмежна і пуста я продовжує кричати ніч безмежна і пуста. Припев а она а она будет сидеть печальная будет пить не пьянеть от дешевого вина я буду петь для нее аж бринітиме хрусталь и разве сумеет голос преодолеть эту печаль. Припев лишь она лишь она будет сидеть печальная будет пить не пьянеть от дешевого вина моя девочка печальная судьба моя золота я продолжает кричать ночь безгранична и пустая. Припев лишь она лишь она будет сидеть печальная будет пить не пьянеть от дешевого вина моя девочка печальная судьба моя золота я продолжает кричать ночь безгранична и пустая я продолжает кричать ночь безгранична и пустая я продолжает кричать ночь безгранична и пустая.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контрольна робота займенник тести 6 клас з відповідями

набір букв українського алфавіту

контрольні роботи з української мови 9 клас з відповідями