історії кохання відомих людей

історії кохання відомих людей

Його мова, трохи повільна і задумлива, його простота, його серйозна і одночасно юнацька усмішка викликали довіру, – згадувала про їхню першу зустріч марія склодовська. Режисерка луцького театру познайомилася з коханим у театральній студії, готуючи на кастинг любовний діалог мавки з лукашем, ректор найбільшого університету на волині зустрів свою майбутню дружину в бухгалтерії, а пастор церкви євангельських християн - баптистів закохався в під’їзді місцевої багатоповерхівки.

«на мою думку, любов – це передусім елемент хімії, комплекс позитивного ставлення до людини, яке визначається її емоційним, психологічним сприйняттям, задоволеністю від спілкування, бажанням бути разом. Директорка луцького зоопарку людмила денисенко зі своїм чоловіком максимом, який працює у будівельній сфері, познайомилася ще в студентські роки, хоча й навчалися майбутні закохані в різних вишах луцька. Плануємо провести цей день по - особливому, думаю, це буде романтична вечеря в затишному ресторанчику і, звісно, обмін подарунками, – поділився музикант. Після концерту ми прогулялися парком і відтоді почали спілкуватися, переписуватися в соціальних мережах, я писала йому анонімні повідомлення про те, що в нього гарні кучері, – поділилася оксана. – мої батьки, розуміючи, що слава мешкає в місті один (його батьки на той час жили то в інших регіонах, то взагалі за кордоном), запропонували відсвяткувати його день народження в нас за містом, влаштувати барбекю. Тоді я взяла цю коробку, відкрила її і серед цукерок - сердечок у яскраво - червоних обгортках побачила коробочку для ювелірних прикрас, теж у формі сердечка. Слава – романтик, він підтримує наш вогонь, робить мені подарунки просто так, піклується про мене, замовляє обіди на роботу… такі маленькі деталі і тримають відносини.

Вважаю, що в сім’ї, як і у взаєминах з іншими, не треба втрачати людяності, завжди потрібно враховувати думку коханої людини, йти на компроміс, разом усе вирішувати.

«одного зимового вечора, в 15 градусів морозу, коли всі нормальні люди сидять удома закутавшись і п’ють гарячий чай, невідомо з якого дива мою майбутню дружину занесло до замерзлого та засніженого озера неподалік дому.

Сиділи, розмовляли, сміялися, замерзли, як цуцики, шапки натягнули майже на очі, носи червоні, зуб на зуб не потрапляє, і тут до них підходимо ми з товаришем, такі ж відважні. У нас зав’язалася проста розмова ні про що – я зацікавлено щось розпитував, а олександра без особливого ентузіазму відповідала, оскільки не розуміла, чому я чіпляюся зі своїми запитаннями, якщо ми бачимося вперше в житті. Як пригадала проректор з навчально - виховної роботи та комунікації волинського національного університету імені лесі українки наталія благовірна з майбутнім чоловіком – підприємцем - медійником максимом благовірним – вони найперше стали друзями.

Я впевнена, що запорука будь - яких гармонійних глибоких людських стосунків – це повага, вміння підтримувати дружбу, вболівати за комфортну атмосферу спілкування. Через місяць ми знову зустрілися і лєна розказала, що в церкві, у яку ми ходили разом, їй сподобався хлопець і вона навіть подумати не могла, що він зверне на неї увагу, та ще й першим заговорить про свої почуття… з того часу ми вирішили, що будемо разом. Для мене любов – це не просто емоційне чи фізичне захоплення іншою особистістю, а рішення присвятити своє життя іншій людині, зробити її щасливою, прийняти такою, як вона є. Наша режисерка, керівниця студії попросила мене вийти з ним зі студійної кімнати в коридор, щоб почитати діалог мавки й лукаша, аби він зміг у такий спосіб представити себе.

А в основі відносин має бути повага… щиро вітаю всіх закоханих, цінуйте один одного та балуйте, бо життя – одне, і прожити його потрібно достойно та яскраво. Революціонеру сергію мержинському було 27 років, він хворів на туберкульоз, тож, аби трохи покращити свій стан, він поїхав подихати кримським повітрям. і ніщо так не вражає тепер мого серця, як сії пахощі, тонко, легко, але невідмінно, невідборонно нагадують вони мені про те, що моє серце віщує і чому я вірити не хочу, не можу.

О, я знала ще інше життя, повне якогось різкого, пройнятого жалем і тугою щастя, що палило мене, і мучило, і заставляло заламувати руки і битись, битись об землю, в дикому бажанні згинути, зникнути з сього світу, де щастя і горе так божевільно сплелись… а потім і щастя, і горе обірвались так раптом, як дитяче ридання, і я побачила тебе.

Се нічого, що ти не обіймав мене ніколи, се нічого, що між нами не було і спогаду про поцілунки, о, я піду до тебе з найщільніших обіймів, від найсолодших поцілунків. Все, що мене томить, все, що мене мучить, я знаю, ти здіймеш своєю тонкою тремтячою рукою, – вона тремтить, як струна, – все, що тьмарить мені душу, ти проженеш променем твоїх блискучих очей, – ох, у тривких до життя людей таких очей не буває. Втім, ава швидко зрозуміла, що від френка годі чекати такої поведінки, яка була притаманна її численним залицяльникам - багатіям і також піддалася почуттям. ми, генеральний директор, найближчі кілька подруг і друзів і, навіть, галина орєхова – тодішній очільник рагсу (незважаючи на те, що за її плечима був розпис не однієї тисячі закоханих). Віктор байдич переконаний, що у шлюбі має бути спільний погляд на такі речі як сім’я, спільні інтереси, відчуття обов’язку, тоді й будуть міцні та перспективні стосунки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контрольна робота займенник тести 6 клас з відповідями

набір букв українського алфавіту

контрольні роботи з української мови 9 клас з відповідями